Estou Brasileira
-
- Former Server Admin
Estou Brasileira
olá chapas im justamente deixando sabe im brasileira. que porquê my computador atrasos assim em área 51. Eu sou de Curitiba mas eu movido a Belem de Brasil em qualquer caso chapas se you calão compreender this eu devo traduzir a. eu sei inglês porque eu movido à Estados Unidos da América for 12 anos. mas agora eu hei movido atrás a Brasil. justamente deixando sabe chapas.
-
- 50+ Posts
Re: Estou Brasileira
Значит, вы бразильских сейчас? Вот почему вы и ваши отставание пинг выше, в районе 51.
About me: I'm emo
-
- 250+ Posts
-
- Site Admin
WHAT!! English plz.
So here are we talking in strange languages.
Okey now its my Turn.
Dutch:
Zo eindelijk kan ik mijn mening zeggen over deze server. Hij is echt fantasties, hoewel de noobs die joinen best vervelend zijn.
Laterz, Mitchell
German:
Na endlich kann ich mall sagen was ich uber diesen server finde. Ich finde sie genial. Schade nur das es zoviele noobs gibt.
Grusse, Mitchell
Okey now its my Turn.
Dutch:
Zo eindelijk kan ik mijn mening zeggen over deze server. Hij is echt fantasties, hoewel de noobs die joinen best vervelend zijn.
Laterz, Mitchell
German:
Na endlich kann ich mall sagen was ich uber diesen server finde. Ich finde sie genial. Schade nur das es zoviele noobs gibt.
Grusse, Mitchell
-
- 50+ Posts
What I said was "You're in Brazil? Is that why you keep lagging and your ping keeps getting high?"ant_8490 wrote:WHAT!! English plz.
Something like that lol
About me: I'm emo